Tuesday, June 12, 2012

kereta tu sejenis kenderaan bertayar empat .

assalamualaikum frens .
haa , elok sangat timing nak update pasal kereta nih .
sekarang pun tengah dengar 빨간자동차 (Red Car) a.k.a ppalkan chadongja by Lee Hyo Ri ft Kim Gun Mo.
motif nak bagitahu ? sebab ini blog siti maisarah yang punya . 
ujian yg tgh aku hadapi skrg , ketiadaan kenderaan unt ke campus .
selama ni aku pakai Gen2 abang aku tp last week En Bronze tu kena eksport balik Kelantan .
abang aku keje kat Kelantan pulak pasni .
this week , baru start new semester . esok kelas start .
tp kakak aku nak guna Myvi plak besok cuz my cousin is coming .
since he is a good photographer , i've decided to hold my first class and went for some photoshoot!
sudah! KATA KAU NAK PONTENG ! yerr , aku nak ponteng .
ala,aku kan senior . final sem katanyer .
dia plak nak stay sampai khamis , maknanya sampai Khamis aku ponteng ?
Merc bapak aku plak tgh kat workshop , cat body katanyer .
so , ada 2 kenderaan je kat umah skang .
satu bapak guna gi keje , satu kakak guna .
aku ????
xpelahh , aku anggap macam ni je lah .
dugaan kita hadapi , hadapi dengan tenang dan waras .
dugaan camni aku x kesah pon sebab x payah gi kelas . haha . jokejoke . 
Bapak kata , kalau kita buat baik , dapat 70 kebaikan .
Kita dapat 1 kebaikan di dunia.
Yang selebihnya,lagi 69 , kita dapat semasa di akhirat nanti . 
* ta'alim bapak bagi lepas Isyak tadi*
ni kira kebaikan kita buat ke ?
ermm , skrg dlm proses cari kereta murah2 unt guna wat gi campus . 
kereta cap ayam jd la bapak . kita terima je .



No comments:

Post a Comment